lauantai 27. huhtikuuta 2013

Ibizalle

Pääsin espanjan kurssin läpi helposti; pisteitä tuli 9,35/10. Kurssi läpi ja nyt on jo neljä opintopistettä kasassa. Enää ei tarvitse herätä ennen seitsemää espanjan tunneille, joten on päässyt useammin lähtemään illanviettoon.

Aurinkoa on tullut otettua aika paljon rannalla ja yhden kerran olen palanut. Eipä tuo aurinko kuitenkaan niiiiiiin polttava ole ollut etteikö yöt olisi tullu nukuttua ihan normaalisti. Korista on tullut pelattua pariin otteeseen ja on se kyllä maittanu pitkän tauon jälkeen. Tänäänkin olisi tarkoitus lähteä pelailemaan poikien kanssa, koska ilmeisesti olen ainoa tyttö joka osaa kyseistä lajia pelata. Sinäänsä se ei haittaa, koska olen parempi kuin monet pojista, tai ainakin jos niinku sääntöjen mukaan pelataan. Polvikin on kestänyt hirmuisen hyvin ja olen yrittänyt kovasti venytellä, ettei mikää paikka nyt sitten vaan revähdä...

Meidän piti viime viikolla lähteä kiertämään Cadiz-Tarifa-Gibraltar reissu, mutta reissu peruuntui vähäisen osanottajamäärän vuoksi. Noh, rahat saatiin takaisin ja päätettiin lähteä itse kiertämään kyseinen reissu toukokuussa. Ensi viikolla tiistaina lähdetään Ibizalle! Ollaan siellä 30.4.-5.5. Melkein viikon reissu ja luvassa on paljon bileitä, mm. Glow Paint Party, School Party, Foam Party ja Pool Party. Todennäköisesti vaatteet tulee siis kastumaan useaan otteseen, mutta se onkin osa sitä hauskuutta. Itse kun olen kiertänyt kaikki maailman foam partyt kaukaa, niin ajattelin sitten repästä ja osallistua kaikkiin mahdollisiin bileisiin kuuden päivän aikana. Saa nähä minkä näkönen ihminen palaa ens viikon sunnuntaina kotiin. Veikkaisin "elävä kuollut" - lookkia.

Aikani Almeriassa vähenee päivä päivältä ja oikeasti minun piti tulla takaisin jo toukokuussa. Yliopistolla minulla on kuitenkin todella vaikea kurssi sen verran huonossa vaiheessa toukokuussa että päätin pidentää vaihtoaikaani kolmella viikolla. Tulen takaisin Suomeen kesäkuun alussa. Lentolippusekamelskaa en ole vielä selvittänyt, koska finnair ei vastaa mun asiakaspalvelupyyntöön, mutta on tässä vielä vähän aikaa ennen kuin rupean soittelemaan lentolippujen vaihdosta yhtään minnekkään.

Anteeksi muuten tämä mun bloggaustahti. On meinaan ollu vähän tekemistä. Meinaa emmerdaletkin jäädä aina kattomatta ja sitten tällaisena vapaapäivänä katson useamman jakson kerrallaan ja samalla kirjoittelen tänne kuulumisia. Kyllä mä vielä elossa olen. Painottaen tuota sanaa vielä, koska kyllä ua vähän pelottaa tuo Ibiza... Heh heh ( tai jej jej ), hauskaa siitä varmasti tulee.

Bailando salsa con Manolo (profesor de salsa)

Los cuatro demonios!



Opiskelu on RANKKAA!

Tuolla mun pitäisi asua.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti