torstai 21. maaliskuuta 2013

Pennu

Tänään oli hirmuisen lämmin ja kaunis päivä, joten käytiin rannalla istumassa. Liikenteessä oli paljon ihmisiä ja sitä myötä myös koiria. Kaikki mun kaverit täällä aina nauraa mulle, kun oon niin pähkinöissäni kaikista koirista. Tänään näin belgianpaimenkoiria kaksi. Toinen oli groendael ja juoksi hirmuista vauhtia emäntänsä perässä, joka paineli rullaluistimilla rantabulevardia keskustaan päin. Oli aika upean näköinen uroskoira mustanhulmuavassa turkissaan. Toinen belggari, joka tuli vastaan, sulatti mun sydämen ja pisti mut ikävöimään Pekkoa entistä enemmän. Kyseessä oli malinois pentu, josta mun oli tietenkin otettava kuva. Koiran omistaja ihmetteli kun yleensäkkin tunnistin koko rodun. TOTTAKAI mä tunnistan, sanoin ja kerroin meidän omasta kakkapyllystä, joka odottelee mua Suomessa. <3

1 kommentti:

  1. hetken aikaa jo mietin että tuutko sä sieltä toisen koiran kanssa takasin :D mutta et kai ny sentää

    VastaaPoista